Sunday 7 August 2011

gay?

wah bestnye baca blog orang lain. 


so refreshing. hmmm. ramai org tanya dia pasal love love. dia pon kata dia da bosan. tapi aku perasan, dia still jawab la soalan2 tersebut. walaupun sepatah-sepatah. best jugak la. tapi kan, aku paling suka bila ada soalan pasal gay.

hmm. aku tak tau la aku ni kenapa. aku tau gay tu haram di sisi agama. kita patut menentang! nahi mungkar!
tp, honestly, aku tak berapa nak geli sangat kalo tertengok pasangan gay di tv. di TV ye. kalau real life, aku geli. ada skali aku ternampak pasangan gay. di KL. entah di mana la KL tu aku tak hengat. and yuck geli gila. maybe sebab couple tu tak hensem langsung kot. umur, i'm guessing mid-30s. sorang tu (perempuannye, or bahasa QAF nye 'bottom') rambut panjang. no. 'mullet' style. you know?
muka dia tak mcm ni lah. n rambut dia hitam

muka dia lagi tak hensem hui. dia pakai singlet. ketat. perut terkedepan lah kan. belang2 tak silap aku singlet tu. n pasangan dia aku tak perasan sbb si mullet ni lagi menonjol kan. dorg lintas jalan mase tengah jammed berpaut2 pinggang lagi you. pendek je dua2 org tu. aku rasa aku lagi tinggi *tersipu perasan tinggi* and rasanye bukan melayu lah. bangla kot.

aku tengok cite Queer As Folk (QAF) dgn Dante's Cove. dua2 cite pasal gay men. tapi tema lain2 lah. DC tu mcm ala2 gothic gay gitu (GGG). QAF lagi modern n boleh diterima akal sikit. bila tgk cite tu, humang aih. handsome2 youu. serious. and bila tgk yg handsome2 tu kissing2 pulak lelaki lain, terase, 

"membazir lelaki handsome je kat dunia ni"

tapi bila aku google2 kan, pasal actors QAF ngan DC ni, mostly diorg staight! can you believe it? so thank god tak membazir sgt lah lelaki handsome kat dunia ni. pastu ada la aku terbaca pasal interview dorg. soalan yg pasti ialah:

1) what's your sexual orientation?
mostly akan reluctant to answer. ada yg mmg tak answer langsung. biar org terpinga2. konon nak maintain the mysteriousness. sbbnye, cara die kiss kat dlm drama tu, mcm dia betul2 gay!!

2) (if that guy is straight) How do you feel about kissing other guys? Do you feel awkward?
mostly akan jawab, "well, out of professionalism, i cannot complain. you know, i'm trying to prove that i'm a versatile actor. it's all about acting, and delivering my character as best as i could, as what the director wants"
rasenye die just bayangkan perempuan je yg die kiss tu. with hairy face.

3) (if that guy is gay) What message do you really want to give out when you're playing this role?
mostly akan jawab, hm aku tak hengat la ape die jawab sbb soalan pon tak hot mane.

aku ada sorg kawan gay. well, now he claims he's bisexual, but at least he's in transition phase. die cite la kat aku pasal hidup dia. well bukan sume pasal hidup dia la. sikit2 je. but that sikit2 was like a huuuuuge rock fell right on my head. at that time i was not so familiar with homosexuality (not that i am now, but at least i know a bit, compared to, urm, a long time ago). geli ada, tapi curiosity tu menyebabkan aku tanya2 banyak lagi lah. tu b4 aku tgk QAF. hmm aku pun dah tak ingat mana aku ambik QAF tu.

one shocking truth (not so shocking for those who already knew, em, duhh what am i saying):
married men can also be gay. well, i'm not sure whether they're gay for sure. like, they're actually gay, but tak nak malukan keluarga and malu nak mengaku gay make them get married and have kids. or, they're really bisexual. according to my friend, one of his boyfriends was a married guy. with kids. hmm. alah, not so shocking lah. dekat metro pun penah keluar kan. anak ikan ape ntah. jambu lah.

oh cakap pasal jambu. my friend tu kata, hmm bf dia sume mestilah jambu2 gitu you. putih la, kecik la, comel la, bibir merah la (ok geli jugak la ckp ni).

tapi kan, i cannot stand lesbians. don't know why. dlm QAF and DC tu byk pasal gay. tapi ade jugak la lesbians. kalo lesbian nye part je aku mesti skip. geli. haha. patut dua2 geli. ish3. tak patut. bak kate Gregory Michael (DC punye actor), jap meh sini tgk muke die

serious, hot gila kan? dia straight tau aww



I think, a lot of female fans, young girls... I don’t know what it is... when I was younger, I’d hear about lesbians being the hot and kinky thing but to young girls they think two boys together is the hot, kinky thing. They look at Adam Lambert and say ’He’s so sexy and he’s making out with a guy!’ I don’t get it.


aku slalu dgr, or, slalu tgk je la, kat movies ke ape kan. org laki ni, sgt teruja lah bila dgr pasal lesbians. katanye hot. huh? ok aku perempuan so aku rasa lesbians are not that hot. but i used to think gays are hot. aku tau ni salah. tak patut. tapi kalau tgk mat saleh gay je la. kat sini melayu ramai je yg gay. tapi tak terang-terangan pun kan. ada terang-terangan pun aku tak perasan. kalau org islam yg gay, aku pun tak suka lah jugak. aku ni bukan la baik sgt, tp.. tp.. ah paham2 lah amende nye aku nk ckp ni. yg kawan aku tu, aku tak lah judge dia. aku rasa aku tak layak nk marah2 dia. sbb dia pun tahu apa yg dia buat tu salah. tu sebab dia nk berubah. and aku takda lah sampai tak nak kawan ngn dia kan. dah tu ape nk buat. dah org tu gay. bukannya kau marah2 sekarang, besok dia jadi straight.

No comments:

Post a Comment