Sunday 2 October 2011

never-ending everything

never-ending story. if i'm about to tell a story, i'll cut to the chase. until the best part comes. you know. unless cerita tu memang patut pun bagi suspense kan, then only lah i lambat-lambat sikit meleret-leret sikit cerita. so kalau cerita biasa-biasa je, i akan summarize lah semua. and highlight the main point lah kan. tapi, setiap orang ada gaya masing-masing, kan? dia nak cerita berjela-jela, biarlah. aku dengar je lah. dlm blog pun aku cerita berjela-jela jugak kan.

never-ending norman-memey fiasco. kesian ada jugak aku tengok kat diorang. bila ingat-ingat balik apa aku baca kat beutifulnara tu, rasa tak sedap hati, you know. mula-mula best la baca orang kutuk orang kan. kelakar pun ada. lama-lama, rasa macam berdosa jugak. setiap orang tu kutuk at least sekali. aku pulak, baca banyak-banyak kali, rasa macam aku pulak yg KUTUK banyak-banyak kali. ish2. tak baik. sudah lah norman-memey. never-ending lah you guys ni. eh eh. diorang takda buat apa pun. orang Malaysia ni je yg banyak sangat komennya. ye tak? never-ending comments.

hari tu pergi Ikea / The Curve / Leisure amende tah? oh rupa-rupanya kena jalan banyak jugak ye. ingatkan semua tu dekat-dekat je. memang lah dekat-dekat, tapi kalau kena jalan kaki, jauh lah jugak gamaknye. masa cari-cari mana cinema, mana surau, mana food court ikea tu, rasa macam, never-ending journey, you know, cheeewah. escalator pun entah mana-mana. berpusing-pusing. hujan pulak tu. nak pergi from building to building without kena hujan, hmmph, sangat lah menyusahkan. time tu rasa, 

'kenapa la kita tak pergi midvalley or pavilion je kan. never-ending lah jalan kat sini.'

tapi best lah sebenarnya. the suasana was, erm, happening ke? boleh laa. ada makcik nyanyi-nyanyi kat pub mana tah, tapi tepi jalan la. orang kalau nak lepak-lepak kat sana takda la bosan sangat.

sebenarnya, ada banyak lagi benda yg aku guna 'never-ending' minggu ni. tapi entah kenapa ingat yg 3 tu je. tapi memang betullah, banyak benda aku rasa never-ending minggu ni.



No comments:

Post a Comment