Friday 8 July 2011

coryza

inilah yg aku bengang.
satu hari, semua benda tak jadi.
lagi-lagi, rasa tak deserve pun kena camni.
(mcm pantun pulak.)

tapi hari ni,
aku dah marah ramai orang.
termasuklah diri sendiri.
(omg still terasa mcm pantun.)

tadi rasa mcm nak mencarut2 je dalam blog ni
tp bila dah type2,
cool pulak tiba2.
entah kenapa.

bangunan HUKM ni mcm tahi.
(dah tak cool dah)
hanya sesuai buat tempat bertanding cari harta karun.
lif dia pun mcm tahi jugak.
bila aku marah,
semua benda jadi tahi.
tak sangka aku boleh marah kat sebuah bangunan.
sebuah bangunan berbentuk tahi.

BERSIH ni,
patut tukar jadi KOTOR (mcm tahi)
BERSIH telah membuat plan aku semua hancur.
siap buat misunderstanding
antara aku dgn bapak aku.
how sad.

aku just nak antihistamine yg power
dan ubat tu hanya boleh dapat
with a doc's prescription.
salah ke kalau aku nak cepat sihat?
klinik warga yg menyampah,.
kalau org tak ingat RN number,
kau biar je ke org tu mati?
RN number bukanlah sesuatu
yg membanggakan,
yg membuat aku mengahafal number tersebut.
nampaknya, sistem komputer yg kononnya canggih tu,
telah rosak 
atau tak boleh jalan,
atau whatever the fuck
like i fucking care
about your fucking computer system
that now makes me fucking sick
and i can't have the fucking meds i want,
and now i'll stay fucking sick.
i can't get the fuck out,
because of the fucking BERSIH.
so i can't go to the other fucking clinics
to get the fucking meds i want.
un-fucking-believable.

No comments:

Post a Comment