Wednesday 27 July 2011

to huda: ceritak hantuk

adak satuk ceritak
namanyak ceritak hantuuk takuttukk
mcm sakit hati kan.
so we switch to normal mode.

mcm ni tau cik huda.
pada suatu hari,
ada la sorg junior ni (lelaki)
dia baru masuk hostel kat sini kan
so dia cam jakun2 gitu
tangkap2 gambar sekitar bilik die
lepas die habis kemas2 bilik die tu
(creepy gile budak laki nk tgkap gambar bilik)
anyways,
after tangkap2, die pon tengok la balik
gambar2 yg dia da tngkap tu
pastu kaaan
kaaaan
hmmphh
senanye aku takut ni.
sbb aku bole blogging malam2 je
siang i bz you
kalau aku teringat je psl cite ni,
kang tak tenang hati aku nk
gosok gg la,
basuh muka la kat toilet tu
kang mase aku basuh muka,
kalau aku tutup mata,
kang aku teringat2,
kalau aku bukak mata kang bnde tu
muncul plak kat sebelah ke,
aku nmpak kat cermin ke
oh eem geee
kang before aku bilas muka kang
aku da bukak mata
kang pedih pulak mata aku
ko faham tak kegelisahan aku?
dan kepedihan mata aku?
faham takk?
sorry la huda,
kang i sambung maybe hari jumaat ye?
time tu i da ada kat rumah da wee :D

ps: jgn marah you know you love me muahx



No comments:

Post a Comment