Sunday 10 July 2011

musician wannabe

aku ade sorg kawan ni.
die kate, dia ada cousin kat singapore.
ok kawan aku ni lelaki.
cousin dia perempuan.
katenye, cousin die tu pandai main gitar
ada band sendiri.
and vocalist nye pon pmpuan tu.
dia cakap,
"peh suara mantap gila, play main guitar plak tu"
pui
hebat gila kan.

aku fikir,
mesti dia takde problem cari boyfriend kan hahah

like, petik jari sepuluh datang
literally.
tak tau la plak dia cun ke tak kan.
slalunye cerita mcm ni heroinnye mestila cun kan.

hmm
aku nak main piano.
tp main piano tak se hot main gitar kot.
huahuaha
tp aku nak main piano bukan sbb
nak petik jari sepuluh datang tau.

aku tak tau nyanyi.
duhh semua org tau nyanyi.
just tak semua suara SEDAP.
kadang2 aku rase suara aku sedap je ngahaha
tp kadang2 pun aku dapat rase suara aku SUMBANG
(ok bukan kadang2)

ada kawan aku ckp,
"jari aku pendek. tak boleh main piano"
ya allah kesian gila aku dgr.
nasib baik jari aku panjang.
tapi aku rase takde kena mengena pun jari panjang ke pendek.
budak2 kecik tu boleh je main.
aku rase kawan aku tu
just kena gerak banyak sikit la kot ye.

No comments:

Post a Comment