Sunday 24 July 2011

toilet

bila kite nak mengajar seseorang itu supaye menjadi pembersih, kita mestilah biarkan dia BERSIHkan dulu ape2 yg dia buat kotor tu. kita xboleh bersihkan untuk dia. you see, some people are just simply THICK-HEADED. konon nak perli lah kan, kite pon bersihkan sebersih2nye, so bile dia tgk toilet yg dah berkilat2 tu, die akan fikir,

oh gila bersih. mcm perli aku je ni. ok lah lepas ni aku tak kotorkan.

sebabnye, kalau aku yg kene mcm tu, aku akan fikir mcm tu lah kan. tapi, rupa2nye, org tu telah berfikir,

oh gila bersih. mcm perli aku je ni. mari aku kotorkan lagi. kurang haja perli aku.

tak tau lah die pk mcmane kan. aku rase je camtu, sbb lepas tu dia buat kotor balik.

bodoh punye org. penat je org lain bersihkan taik ko, sisa makanan ko. there's a reason why sinki tu ada lubang2 kecik2 tu. tu namanye penapis. n ada sebab lubang2 tu tak besar2. bawang sebesar alam tu mane muat lubang kecik tu lah hoi. sinki berkulat2. eww. name je pmpuan. pengotor.

jadi, aku pun nampaknye terpakse jadi pengotor. aku biaaaaaaar je sinki tu berkulat berkepuk2. tuhan je yg tau perasaan hari2 gosok gigi kat sinki tu. pstu ada sisa2 mihun kat lubang2 tu. bila air bertakung, kaler hitam weyy. toilet, hmmph tak payah cakap lah. serious, sape yg rase SEMUA perempuan tu pembersih, anda telah salah sesalah-salahnye. sampai lah suatu mase, aku dah tak tahan lagi. disebabkan aku sgt bz, pegi kelas pagi2 b4 8am, balik paling awal pun pukul 6pm, aku pk mlm tu aku nak la bersihkan. tak sanggup aku tgk toilet tu mcm a good place to spread all sorts of fungal-related diseases.

guess what? a miracle happened. aku balik, dah bersih!! kilat2 lagi youu. wahaha. suke gile aku. pandai pulak dia nak bersihkan ek. igtkan pengotor jiwa kental. pastu, tetiba terlintas di fikiran,

eh DIA nak perli aku ke?

wtf. ehh tolong sikitt. tu sume ko yg buat kotor. aku tukang tengok je. ko buat kotor, ko lah bersihkan. geli i. makcik cleaner pun tak patut bersihkan taik ko. ko patut bersihkan sndiri. which you did, good for you.

n, dah berapa hari dah ni, toilet tu still berkilat2 :D see, kena biarkan dia bersihkan sendiri. baru dia tak sampai hati nak kotorkan balik. hmmm. senang hati aku. pagi2 dah tak resah gelisah pk nak gosok gigi kena ngadap bende itam kat sinki. bila dah pandai bersihkan cmni, baru la aku nak bekerjasama keep the toilet clean. kita sama2 guna kann. aku tak lah jahat mana. n aku tak lah pengotor mana. (at least not like you, bitch) bwuahahah

No comments:

Post a Comment