Monday 7 November 2011

umur sudah tua.

umur sudah tua. tapi pakaian macam budak umur 10 tahun. alasan : oh badan saya memang kecik.

umur sudah tua. tapi main game kat facebook hari-hari. alasan : oh saya nak release tension.

umur sudah tua. tapi tengok kartun kat tv hari-hari. alasan : oh saya memang suka tengok kartun. dari dulu lagi.

umur sudah tua. tapi ambil gambar sendiri banyak-banyak post dekat facebook. alasan : oh entahlah.

umur sudah tua. tapi kasut macam orang muda. alasan : oh kasut ni cantik kan?

umur sudah tua. tapi makan McD hari-hari. alasan : wait, McD untuk budak-budak je ke?

umur sudah tua. tapi pakai make up tebal-tebal. alasan : wait, budak-budak pakai make up tebal-tebal ke?

umur sudah tua. tapi tak nak makan sayur. alasan : sayur tak sedap.

umur sudah tua. tapi selalu eja salah-salah. alasan : ala, nak main-main pown tak boley. apew la. ngee.

umur sudah tua. tapi lipat baju tak lawa. alasan : that's just my way.

umur sudah tua. tapi tak pandai  masak. alasan : tapi saya pandai buat kek.

umur sudah tua. tapi bilik sepah-sepah. alasan : saya dah try kemas. tapi macam tu jugak jadinye.

umur sudah tua. tapi iron baju sangat lama. alasan : saya jarang iron baju.

umur sudah tua. tapi tak pandai buat air. alasan : saya jarang buat air. order je.

umur sudah tua. tapi suka main kucing. alasan : tak salah menyayangi binatang.

umur sudah tua. tapi tulisan masih buruk. alasan : ramai lagi orang tua tulisan buruk.

umur sudah tua. tapi suka tukar-tukar hp. alasan : hp lama rosak.


umur sudah tua. saya nak kahwin. tapi, tapi, macam mana tu?

No comments:

Post a Comment