Sunday 4 December 2011

MATURITY

baiklah kawan-kawan. di sini, saya ingin bercerita tentang: MATURITY.

blog ini khas untuk penulis blog assbipi.blogspot, dan segala orang yang komen-komen pendek mahupun berjela-jela di setiap post blog tersebut.

of course lah kalau tajuk pun MATURITY, mestila aku nak cakap pasal, betapa tak matured nya siapa-siapa yg terlibat dengan blog assbipi tu kan. tapi, kalau aku yg sekarang ni bercerita pasal benda ni, maksudnye aku pun tak matured la? adoi. wtv la. aku geram sangat. nak cakap la kat sini. tak nak mencemarkan nama aku kalau aku komen kat sana. even takde sapa pun nak baca blog aku kat sini. takpe. sekarang, mood aku kan wtf. so i get a pass.

first, si penulis blog tu memang lah sangat budak-budak. and aku tak suka budak-budak.

second, si penulis blog tu memang lah nak attention. attention whore lah. obviously. sebab dia ada delete a few comments yg dia rasa nak delete. kalau dia don't give a shit, mesti dia biar je semua comments kan? or kalau dia don't give a shit jugak, maybe dia akan close terus column nak comment tu kan? pfft.

third, si pengkomen ni, not surprisingly, BUDAK-BUDAK SEKOLAH LAGI. doesn't matter lah SBPians ke, SMKians ke. semangat sekolah berkobar-kobar lah katakan. darah muda gitu. biar putih tulang jangan putih mata? I JUST LOVE WAR, NOT PEACE. bluekh.

fourth, si pengkomen ni, surprisingly, ada pulak lah yg DAH KELUAR SEKOLAH pun. adoi. sibuk aje. jadi batu api ye. so not cool.

fifth, si penulis blog dan pengkomen ni sama-sama bangang. konon nak tunjuk siapa hebat, siapa berani, siapa pandai, siapa sekolah SBP dia lah genius satu dunia, boleh join MENSA. tapi, ENGLISH GRAMMAR SALAH-SALAH. ish ish. habis lah sekolah dulu dik oi. tu la. Mrs Chandran ajar tak nak dengar. sibuk baca blog broken English orang lain. ish ish. korang tau tak MENSA tu apa? pegi Google.

sixth, si pengkomen ni ada sorang, wah bukan main lagi. UGUT si penulis blog:

KO JANGAN KACAU FORMMATE AKU. NI LAST WARNING. 

wey. ape kau nak buat kat penulis blog tu? kenal pun tidak. ni last warning? so next time dia buat, ape kau nak buat? nak belasah dia? silakan tumbuk monitor kat cybercafe sekolah tu. or monitor kat cybercafe anywhere kat jb tu. or laptop kau sendiri. or kat iPhone or Blackberry or Samsung Galaxy kau tu. tumbuk semua gadjets yang kau ada. sayang sangat formmate kau.

seventh, sebab si pengkomen ni ramai budak-budak kan. entah dah akil baligh ke belum. ayat awal-awal cakap, 

AKU TAK NAK LAH CAKAP BANYAK *tapi berjela jugak komen kau* 

SEMOGA ALLAH BALAS SEMUA YG KAU BUAT *wow religious. good* 

WHAT THE FUCK LA, FUCKING BITCH. YOU FUCKING WHORE. I HOPE YOU DIE AND ROT IN HELL*eh dah baik-baik religious, ada pulak fuck dia. plus, grammar dia haywire, of course. malas aku nak tiru balik* 

aku pun bukan lah baik sangat kan, tapi aku rasa tak suka la ada perkataan ALLAH dan 
##########################
**********************************
FUCK dalam satu perenggan. or dekat-dekat.

eighth, disebabkan si penulis blog ni kutuk STF in particular, jadi pengkomen-pengkomen ramailah terdiri daripada budak-budak STF sendiri. aku malu betul tengok grammar diorang. and perangai diorang. tak nak mengaku junior boleh tak?

ninth, adik-adik, aku still akan mengaku senior korang. walaupun korang tak suka aku ke apa ke. sebab aku still ex STFian, no matter what. and you guys still STFians no matter what. jadinye, JANGAN LAH LAYAN SI PENULIS BLOG ATTENTION-WHORE TU. aku baca blog dia, aku gelak-gelak je. bila aku baca komen yg korang tulis, mula-mula aku gelak. lepas tu aku tak gelak dah. lepas tu aku buat apa ek.

tenth, aku rasa aku banyak kutuk pengkomen-pengkomen je. bukan si penulis blog pun. so, aku matured lah :D



No comments:

Post a Comment