Thursday 12 April 2012

angin

FB ni katenye brape haribulan haritu semua tukar jadi timeline. tak tukar pun? bagus lah, aku pun xsuka. mengarut-ngarut je timeline tu.

tiap-tiap kali pun pasal FB kan. xpelah. tu je yang menarik. here are some MORE kritikan aku terhadap FB users.

untuk orang-orang yang selalu sgt nak bagitau setiap perkara yg die buat termasuklah taik die kaler ape hari ni. benda-benda yang baik nak post. yang kesian nak post. yang happy nak post. yang dah baik dari gaduh nak post. ok you got the point kan. eh blum lagi. belum sampai point lagi. benda baik dulu.

haritu malam jumaat dia ada bagitau satu dunia, dia smyg maghrib jemaah. lepas tu baca yassin ramai-ramai. hmm bagusnya.

tapi,

malam jumaat yang lain tak post pulak dia solat maghrib jemaah n baca yassin.

eh, tak solat ke? tak baca yassin ke?

haha ok. itu sgt prejudis. dan sangat menyibuk jaga tepi kain orang. tp begitulah pemikiran seorang yg bengong negatif macam aku ni. sebab dia dah selalu sgt nak bagitau orang kan, so kalau dia tak bagitau, dia tak buat la? gitu?

nampaknye pasal FB harini ada satu tu je lah yg aku tak puas hati.

pasal awal ashaari propose besar-besaran dekat scha. aku dah agak daaaa mesti ada la manusia nak cakap, 

eh tak tau adat melayu ke? ingat ni negara omputeh? nak propose-propose bagi cincin teddy bear menatang-menatang tu?

aku dah agak daaa. orang malaysia ni. semua benda nak kecoh. kepoh. macam la kau ikut adat sangat. amboi adat kawin beriye. adat lain-lain ko da pro sangat ke? aku bukan la big fan awal and scha tu pun. xtengok pon proposal yg digembar-gemburkan tersebut. saje nak emo-emo kat sini.

aku makan banyak perot angin la. aku tak makan pun perot angin jugak. mcmana nak kurus?


No comments:

Post a Comment